Częste pytania

 

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

 

1. Jak wykorzystać kupon rabatowy?

Otrzymałaś(eś) od nas kupon rabatowy i nie wiesz, jak go użyć aby skorzystać z niższych cen zakupu? Przyjrzyj się poniższej instrukcji i przekonaj się, jakie to proste.

  • kiedy włożysz do koszyka wszystkie produkty, którymi jesteś zainteresowana(y) kliknij "złóż zamówienie", zostaniesz przeniesiony do koszyka gdzie możesz je sfinalizować.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • W następnym kroku koszyka możesz użyć kodu rabatowego, aby skorzystać z tańszych zakupów. Popatrz na poniższy obrazek, by zobaczyć jak skorzystać z tańszych zakupów.

 

 

  • Po wpisaniu kodu i jego zatwierdzeniu, możemy cieszyć się z tańszych zakupów. Podliczenie koszyka z rabatem wygląda następująco:

 

 

 

Teraz wystarczy już tylko wybrać formę dostawy, sposób płatności i podać dane do wysyłki, aby zakończyć zamówienie.

W przypadku gdyby użycie kodu w dalszym ciągu nastręczało jakichś wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt.

 

2. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

3. Jakie występują formy dostawy i jaki jest koszt wysyłki?

 

Na dzień dzisiejszy dokładne koszy przesyłki podano w tabeli znajdującej się tutaj.

 

4. Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

- poprzez system platnosci.pl - szybka zapłata realizowana przez PayU

- przelew na konto bankowe, (np. przelewem internetowym, przelewem w banku lub na poczcie).

- przekazem pocztowym,

- za pobraniem (płacisz listonoszowi podczas odbierania przesyłki).

 

5. Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 

6. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

 

7. Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.602 660 947.

 

8. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.602 660 947 . Możesz również napisać e-mail z informacją o rezygnacji z zakupów na adres sklep@kolczykarnia.pl

 

9. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Procedura zwrotów i reklamacji została opisana w dziale zwroty i reklamacje.

Czy masz jeszcze jakieś pytania? Jeśli tak, napisz do nas na sklep@kolczykarnia.pl lub zadzwoń pod numer +48.602 660 947.

 

Lubisz promocje?
Zapisz się na Newsletter
Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl